Gratis serviceØjeblikkelig reservation
Vi har stadig ingen billeder fra vores brugere
Foretag en reservation på denne restaurant, og vær den første til at dele billeder derfra.
Bestilt bord , afgav bestilling til en venlig tjener . Fik forret fin mango lasso, samosas smagte ikke af noget og virkede Simon de var for gamle. Hovedret chilenske marsala så fin ud men smagte heller Iker af noget . Palak panir smagte kun af garam marsala , altså af pebet. Mens vi spidste var der 35 mand gennem lokalet efter take away , nogle af dem flere gange da al dem mad De havde bestilt var 40 min forsinket, mange var vrede og flere annullerede deres bestilling. Det var meget generende da dr var iskoldt i lokalet hver gang døren gik op. De 3 par der ankom efter os fik at vide deres hovedret ville være meget forsinket. Maden var elendig , lokalet koldt , tjeneren løb forvirret rundt . Virkelig dårligt.
Maden smagte egentlig godt - dog uden store smagsmæssige eksplotioner... Til gengæld var betjeningen mest af alt præget af travlhed - de var søde, bestemt. Men når der står 20 takeaway kunder i kø på et meget lille areal, ind mellem de spisende gæster bliver oplevelsen derefter...
Maden er god, men det er et take away sted, hvor man også kan spise, ikke omvendt. Det var som at sidde på en rutebilstation, med konstant rend af folk der skal hente deres take away, ikke en hyggelig indisk restaurant.
Stedet egner sig kun til takeaway da maden er god, men restauranten lille, uhyggelig og kold og betjeningen venlig, men mangelfuld. Der er konstant trafik ind og ud af døren af kunder der henter takeaway hvilket giver en stresset stemning.
meget veltillavet og velsmagende indisk mad - personalet var så venlige og atmosfæren var fin - dejligt om de kunne finde lokale med toilet og dejligt om maden er økologisk
Kære ejer og personale af Masala, Jeg er normalt ikke typen der brokker mig, eller skriver anmeldelser, hver gang jeg er ude at spise, men jeg må desværre erkende at mit besøg hos jer virkelig var skuffende, kedeligt, og trist. Jeg booker bord 5 timer inden vi kommer til restauranten, via jeres hjemmeside, hvilket gik nogenlunde smertefrit. Jeg er til gengæld bare glad for at vi kom 5 minutter før den gruppe unge drenge der kom ind efter os, da de også var 3 i selvskabet. Dette var jeg glad for, på baggrund af at der kun var 2 borde hvor der kunne sidde 3-4 personer, hvor det ene af dem var optaget. Det lod til at der ikke var nogen sammenhæng mellem online bordreservationerne, samt kunder der bare kommer uden at have bestilt bord. Vi bliver mødt af en kedelig betjening som vifter os hen til bordet der jo så heldigvis er ledigt, og vi tager plads. Der var allerede tallerkner, samt bestik på bordet, hvilket jo egentlig var fint nok. Min ven ligger så mærke til at hans bestik, og efterfølgende hans tallerken faktisk er ret nusset, og beskidt. Mig og min anden kammerat kigger så på vores, hvor der faktisk stadigvæk sidder madrester på begge vores tallerkner, og vores bestik er fedtet, efter at det formodenligt har været i opvaskemaskinen. Jeg beder tjeneren om nyt af alt, hvilket er mig totalt atypisk, da man ikke vil være til gene - desuden kunne det ses at der var godt gang i forretningen, så der var selvfølgelig forståelse, indtil videre. Hun kommer så, kort tid efter, ned med nyt til os alle, men putter bare tallerknerne og bestikkene sådan lidt hulter til bulter - ret mærkværdigt.. Vi finder os i det, selvom det sender et signal omkring at hun fremstod som en der ikke var super begejstret for sit arbejde. Maden er der ikke en finger at sætte på, det smagte helt udsøgt - rigtig flot arbejde. Vi skal betale, og det gør min ven, han ligger ud for os alle 3, hvortil at han kun lige når at sætte kortet på terminalen, og så har den samme tjener, som har serviceret os under vores besøg allerede vendt sig, uden noget farvel, på gensyn, tak for i aften, hav en god aften eller lignende. Det kunne være rart at komme tilbage og have en fornemmelse af at der var gjort noget ved netop ovenstående, ved at tilbyde os et nyt besøg hos jer, på jeres regning. Hvis ikke jeg hører noget fra jer, så tør jeg ikke udsætte min krop for de mulige bakterier der måtte være på jeres service.. (bestik og tallerkner mm.)
Alle ugens dage : 16.00 - 21.30
Randersvej 23, 8200, Aarhus, Danmark
, ,
Fortæl os lidt mere om dig selv, så kontakter vi dig så hurtigt som muligt
Se flere oplysningerLog på TheFork Manager, og kontakt os via chat.
Log på TheFork ManagerGratis serviceØjeblikkelig reservation